Кыргыз тили илими кафедрасынын окутуучусуЖ.Тажибаева жетектеген “Жаш тилчи” ийриминин2023-2024-окуу жылында аткарылуучу иштеринин
ПЛАН Ы
Иш план кафедранын
2023-жылдын «____» _____________
өтүлгөн кеңешмесинде талкууланган
Каф. баш. проф.____________________
Ийримдин максаты – студенттердин кол жазма сулуулугун калыптандыруу, сүйлөмдү туура, катасыз, сулуу жазууну, орфографиялык, пунктуациялык эрежелерди терең үйрөнүүгө, текстти туура жазуу көндүмүн адаттандыруу.
“Жаш тилчи” ийриминин 2023-2024-окуу жылына карата түзүлгөн иш планы
№ |
|
Аткарылуучу иштер |
|
Мөөнөтү |
Аткаруучу |
1. |
“Жаш тилчи” ийриминин 2022-2023-окуу жылында аткарылуучу иш планын бекитүү |
Сентябрь |
Окутуучу Ж.Тажибаева |
||
2 |
Ийримге катышуучулардын тизмесин жаңылоо |
Сентябрь |
Тажибаева Ж. |
||
3 |
Мамлекеттик тил майрамына карата факультеттик, университеттик деңгээлдеги иш-чараларга катышуу |
23-сентябрь |
Тажибаева Ж., Ийримдин мүчөлөрү |
||
4 |
Студенттердин каллиграфиясын, орфографиялык сабаттуулугун аныктоо максатында жат жазуу алуу. |
Октябрь |
Кафедра мүчөлөрү |
||
5 |
“Илимий иштерди жазуунун ыктары, методдору, илимий эмгектерди пайдалануу, аларды анализдөө, шилтемелерди берүүнүн талаптары” аталышындагы илимий семинар өтүү |
Декабрь |
Доценттер К.Нармырзаева Кожоева Г. Окутуучу Ж.Тажибаева |
||
6 |
Бүткүл дүйнөлүк эне тил майрамына карата дубал газета чыгаруу |
Февраль |
Тажибаева Ж., Ийримдин мүчөлөрү |
||
7 |
Илимий жумалыкка жигердүү катышуу |
Март |
Кафедра мүчөлөрү |
||
8 |
“Грамматикалык талдоо жүргүзүүдөгү айрым татаал учурлар” (семинар) |
Апрель |
Проф.Элчиев Ж. доц. Мапаева Н. |
||
9 |
Тилчи-окумуштуулар менен жолугушууларды уюштуруу |
Май |
Камардинова У. Кожоева Г. Тажибаева Ж. |
||
10 |
|||||
Кафедра мүчөлөрү тарабынан чыккан жаңы эмгектерди презентациялоо |
Июнь |
Кафедра мүчөлөрү |
Окутуучу: Тажибаева Ж.
Кафедра башчысы:______________________
Ийримдин мүчөлөрү:
№ |
Студенттин аты-жөнү |
Тайпасы |
1 |
||
2 |
||
3 |
||
4 |
||
5 |
||
6 |
||
7 |
||
8 |
||
9 |
||
10 |
||
11 |
||
12 |
||
13 |
||
14 |
||
15 |
||
16 |
||
17 |
||
18 |
||
19 |
||
20 |
||
21 |
||
22 |
||
23 |
||